דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עולם הקייט סרפינג 

מאת    [ 09/09/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 3210 פעמים ]

ברוכים הבאים אל הים הפתוח. אתם מוזמנים לנשום עמוק ולהרגיש איך הים מציף אתכם מבפנים...

קייט סרפינג  פותח בפניכם לא רק צוהר לים אלא את כל חלונות היופי והקסם שבו. עולם של מים, רוח, תנועה, שליטה. עולם של אתגרים, יכולות, שיאים, הנאות. אם רק תרצו תוכלו להתוודע אל מלוא העושר שהים מציע. תלמדו לאתגר את עצמכם, לחוות שליטה על הגלשן, להתמודד כל העת עם ההכרח לשמור על שיווי משקל – לקרוא היטב את הרוח ואת תנועת הגלים ועצמתם, לקבל החלטות בשברירי שניות, לשנות כיוונים כהרף עין.

קייט סרפינג הוא, בראש ובראשונה, כיף והנאה. נקודה. איש אינו מחייב אתכם להיכנס למים ולגלוש, אבל רק אתם תהיו להחמצת החוויה המוצעת וזמינה עבורכם...

גם אם כף רגלכם  לא דרכה מעולם על גלשן והים עבורכם התמצה בישיבה אל החוף ובבהייה באופק – הגעתם למקום שבו מוצעת לכם אפשרות וניתנת לכם הזדמנות להתנסות בחוויה מסוג שונה, ייחודי.

בכל העולם מתפתח ענף הגלישה  וישראל בהחלט אינה מפגרת אחריו. תוכלו להשתתף בקורסי גלישה שונים למתחילים ולמתקדמים, בית ספר לגלישה הינו מקום המלמד זאת. בנוסף, תוכלו להצטרף אל מחנות גלישה,  להתנסות במבחר של ענפים הנמנים עם הספורט הימי ובהם: גלישת רוח, גלישת גלים, קייט סרפינג , פאדל בורד ועוד.

א' אחריות, -ב'בטיחות

מודעים לסכנות ולסיכונים מקפידים אנשי הצוות על בטיחות מרבית. הלימוד מתבצע ביסודיות, תוך הקניה  שיטתית ומסודרת של היסודות הנדרשים לגלישה. ההדרכה והליווי האישי מהווים ערובה ללימוד בקצב שלכם. איש אינו רודף אחריכם. איש אינו  מעמיד מולכם סרגל ציפיות לאמוד בו את מידת ההתקדמות. זיכרו – אתם תלמידים חובבים. אתם כאן – ודאי בשלב ראשוני זה – להנאתכם בלבד.

קייט סרפינג – שתי מלים שהן עולם ומלואו

מי כמו גולשי הגלים יודעים כי הטיפה היא הים, כי בטיפת ים אחת כמוסים סודותיו, ייחודו ומצולותיו של כל הים כולו, לכן כאשר אנחנו נדרשים לעולם הקייט סרפינג בחלקת גן העדן הקטנה והקסומה שלנו אנחנו נדרשים, הלכה למעשה, לקייט סרפינג בעולם. קייט סרפינג הוא עונג צרוף. זו פעילות ספורטיבית, כייפית ואטרקטיבית, שמתאימה גם לימי כייף ולימי גיבוש, בליווי, בפיקוח ובהשגחה של מדריכים מקצועיים ושל מי שאהבת הים היא אהבת חייהם, אנשים שהים זורם בעורקיהם.

השורה התחתונה מתכתבת עם השורה הראשונה: צאו לים. כשתגיעו, עמדו מולו דקה-דקתיים ונשמו אותו את "ריח המלוח על המים" עמוק אל הריאות. מה שתחושו עמוק בפנים הוא תמצית הוויית הים וחווייתו. וזו היא רק ההתחלה...

סרף האוס - קייט סרפינג וגלשני עמידה. בסרף האוס המטרה העיקרית העומדת לנגד עינינו, היא לפתוח דלת ים לכל אחד ואחת הרוצים לקחת בו חלק. הידע הרב, הנסיון והמקצועיות של אנשי סרף האוס חברו יחד כדי להגשים מטרה זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב